Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟΝ ΔΕΛΛΑΤΟΛΑ ΣΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ

Παναγιώτης Κ. @ 28 Φεβ 2012 6:23

Αγαπητέ κ.Δελλατόλα σας διαβάζω χρόνια και σας βλέπω χρόνια στη τηλεόραση.
Ρίχνω Πασόκ δαγκωτό από το 1981 που έριξα βόλι για πρώτη φορά. Παπανδρεϊκός μέχρι το μεδούλι και παρόν σε όλες τις συγκεντρώσεις.Τελευταία μου ψήφος στον Σγουρό το 11 και Καμίνη για δήμαρχο.
Είμαι άνεργος για 5 μήνες και μου χρωστάνε δεδουλευμένα μηνών.Η γυναίκα μου είναι με τον βασικό.
Δεν ελπίζω σε τίποτα πια , οι σύντροφοι-φίλοι από το Πασόκ είτε έχουν εγκαταλείψει την βάρκα ,είτε οι πιστοί στο Κίνημα είναι με Παπουτσή.Σου πα χρόνια Παπανδρεϊκός αυτούς έχω για φίλους.
Θα φτάσει η ώρα της κάλπης και ζητώ συγνώμη που τόσα χρόνια ήμουν στραβός και δεν έβλεπα που μας οδηγούσε το Κίνημα που αγάπησα.
Δεν με ενδιαφέρει αν η αριστερά έχει πρόγραμμα διακυβέρνησης ή όχι.Το μόνο που με νοιάζει είναι εγώ και η οικογένεια μου, βάλε άλλους 3 ψήφους , να μαυρίσει το Πασόκ.
'Εφτασα τα 50ήντα να βάλω μυαλό.
Αγαπητέ κ.Δελλατόλα να χρεοκοπήσουμε χίλιες φορές και να βγούμε από αυτή την μπασταρδοΕυρωζώνη.
Τσίπρα ή Παπαρήγα θα ψηφίσουμε και ας τους είχα τόσα χρόνια στο βρισίδι
Ποτέ δεν είναι αργά ελπίζω


Δελλατολας@ @ 28 Φεβ 2012 9:37
Φιλε Παναγιωτη,δυστυχως πολλοι εχουν βρεθει στην δικη σου θεση,ειτε ψηφιζαν ΠΑΣΟΚ ειτε αλλο κομμα. Σε οτι αφορα το ΠΑΣΟΚ για πολλα πραγματα,μπορει να παραφρασεις το γνωστο," τα στερνα δεν τιμουν τα πρωτα", Καλη δυναμη.




ΠΗΓΗ :topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Διαβάστε εδώ tovima.gr

FARAGE

FARAGE

ΕΛΥΤΗΣ

ΕΛΥΤΗΣ

Αρκετά χρόνια πίσω, στις 19 Οκτωβρίου 1979, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία με αφορμή την αναγγελία για τη βράβευσή του με το Νόμπελ Λογοτεχνίας, ο Οδυσσέας Ελύτης, είχε δηλώσει προφητικά

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ
30-09-2011 ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ

harryklynn.blogspot.gr

ΠΗΓΗ :harryklynn.blogspot.gr