Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Ο Νίκος Χατζηνικολάου κάθεται στη θέση του παρουσιαστή και παίρνει συνέντευξη από τον Πέτρο Κωστόπουλο!



  • Ο παρουσιαστής δίνει συνέντευξη στην ίδια του την εκπομπή! "Τα δικά μου περιοδικά δεν ήταν για τη χλιδή! Γίναμε υπερκαταναλωτικοί και γελοίοι"!
    Οι ρόλοι αντιστρέφονται στο "Βράδυ" σήμερα τα μεσάνυχτα  στον  ANT1. Ο  Νίκος Χατζηνικολάου κάθεται στη θέση του παρουσιαστή και παίρνει συνέντευξη από τον Πέτρο Κωστόπουλο!

"Όταν βλέπεις αυτό που έκανες τόσα χρόνια να πέφτει από εξωγενείς παράγοντες, όπως η οικονομική κρίση, εκείνη τη στιγμή αισθάνεσαι θυμό!" λέει ο παρουσιαστής και συνεχίζει: "Τα δικά μου περιοδικά δεν ήταν για τη χλιδή, ήταν για το μοντέρνο. Έχω καταλήξει να πιστεύω ότι εγώ μπορεί να είμαι ο υπεύθυνος του ΔΝΤ! Εγώ είχα ένα περιοδικό που πούλαγε 60 χιλιάδες, αυτό δεν επηρεάζει ένα λαό. Όταν η Θεσσαλία γέμισε ακριβά αυτοκίνητα, μπουζούκια και Ουκρανές... όταν οι αγρότες έκλειναν τα διόδια και το βράδυ πήγαιναν στα μπουζούκια... δεν είχε σχέση με το δικό μου κοινό. Γίναμε υπερκαταναλωτικοί και γελοίοι"!

Πώς αντιμετώπισε η οικογένεια του το σοβαρό οικονομικό πρόβλημα που προέκυψε;

"Βλέπω ότι τα παιδιά μου, με την διαπαιδαγώγηση που τους έκανε κυρίως η μητέρα τους, αλλά και εγώ, έχουν μια πολύ μεγάλη αντίσταση. Τους είπαμε την αλήθεια. Ποτέ δεν είχαν μάθει τα παιδιά μου ότι είναι πλούσια. Τους λέγαμε ότι είμαστε καλοβαλμένοι μέχρι ενός ορίου. Ο τρόμος μου είναι τα παιδιά μου! Αν κοίταζα τα λεφτά θα είχα πουλήσει όταν μου έλεγαν πούλα με 20 εκατομμύρια".

ΠΗΓΗ :zappit.gr

Δείτε το βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Διαβάστε εδώ tovima.gr

FARAGE

FARAGE

ΕΛΥΤΗΣ

ΕΛΥΤΗΣ

Αρκετά χρόνια πίσω, στις 19 Οκτωβρίου 1979, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία με αφορμή την αναγγελία για τη βράβευσή του με το Νόμπελ Λογοτεχνίας, ο Οδυσσέας Ελύτης, είχε δηλώσει προφητικά

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ
30-09-2011 ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ

harryklynn.blogspot.gr

ΠΗΓΗ :harryklynn.blogspot.gr