Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Η ΤΖΟΥΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΚΟΜΜΑ

«Τώρα θα δείτε σε λίγους μήνες… Ετοιμάζω ένα νέο κόμμα και είναι η πρώτη φορά που το λέω στο site σας, ούτε στην Ελλάδα το έχω πει… και σκέφτομαι πολύ σοβαρά όχι να κάνω ένα κόμμα για να λέω κάνω ένα κόμμα, αλλά ίσως είναι μια πρωτοποριακή κίνηση, ίσως και ο κόσμος από αντίδραση και μόνο, ποτέ δεν ξέρεις, να με ψηφίσει. Ο κόσμος έχει αγανακτήσει με την πολιτική κατάσταση του τόπου μας και από όλη αυτή την κατρακύλα που επικρατεί στην Ελλάδα και, αντί να καθόμαστε με σταυρωμένα χέρια και να περιμένουμε το χειρότερο, ας δούμε και μια άλλη πλευρά, ή ας κάνουμε και μια άλλη κίνηση, που ίσως καλυτερέψουν τα πράγματα. Ποτέ δεν ξέρεις».
Έχεις μετανιώσει για επιλογές σου;
«Σίγουρα! Όπως όλοι οι άνθρωποι. Ευτυχώς για αυτά που έχω μετανιώσει δεν ήτανε σημαντικά στην Τζούλια, διότι για τα τριγύρω δεν με αφορά, να θεωρούν κάποιοι αυτά που κάνω εκτός ορίων. Στην καριέρα μου κάνω πράγματα εκτός ορίων, αυτό το είπα και πριν, αλλά στην ιδιωτική μου ζωή είμαι το άλλο άκρο. Είμαι ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο».
Πηγή: Onlycy.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Διαβάστε εδώ tovima.gr

FARAGE

FARAGE

ΕΛΥΤΗΣ

ΕΛΥΤΗΣ

Αρκετά χρόνια πίσω, στις 19 Οκτωβρίου 1979, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία με αφορμή την αναγγελία για τη βράβευσή του με το Νόμπελ Λογοτεχνίας, ο Οδυσσέας Ελύτης, είχε δηλώσει προφητικά

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ
30-09-2011 ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ

harryklynn.blogspot.gr

ΠΗΓΗ :harryklynn.blogspot.gr