Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Δεν γουστάρω να πληρώσω το χαράτσι!»

Για το πόσο έχει αλλάξει η οικονομική κρίση τη ζωή του, μίλησε ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης στην εκπομπή «Μίλα».

Ο «Αιμίλιος» από τους «Βασιλιάδες», παραδέχεται πως πλέον βάζει και νερό στο κρασί του όταν είναι να επιλέξει μια δουλειά: «έχω να σπουδάσω και τρία παιδιά. Δεν μπορείς να κάνει κι αλλιώς», λέει.

Πλέον, «υπολογίζω και το τελευταίο ευρώ. Παίρνω τ΄απολύτως απαραίτητα. Δεν είμαι σε κατάσταση που δεν μπορώ να φάω, αλλά δεν έχω και την άνεση που είχα παλαιότερα».

Αποκαλύπτει ακόμα, πως δεν έχει πληρώσει το χαράτσι γιατί δεν θέλει:

«Πλήρωσα τη ΔΕΗ αλλά όχι το χαράτσι. Δεν μου πάει συνειδησιακά. Δεν ξέρω τι θα γίνει τελικά. Αν θα μου το κόψουν. Αλλά δεν γουστάρω να το πληρώσω. Αν τελικά μου το κόψουν και τα παιδιά μου μείνουν χωρίς ρεύμα, θα βάλω την ουρά στα σκέλια και θα πάω να το πληρώσω. Δεν έχω άλλο τρόπο».

Τέλος, μίλησε και για το νεκροταφείο σκύλων που είχε ανοίξει στο παρελθόν!

«Το πρώτο στην Ελλάδα τότε. Δεν υπήρχε άλλο. Πήγαινε καλά, αλλά τελείωσαν τα κεφάλαια και δεν είχαμε να το στηρίξουμε. Αναγκαστήκαμε λοιπόν να το κλείσουμε».

Όσο για το γάμο του με την Μπέσυ Μάλφα; λέει πως «δεν υπάρχουν συνταγές ούτε μυστικά για ένα πετυχημένο γάμο. Είναι λίγο τύχη, λίγο αγώνας. Είναι ένας άνθρωπος που τον θαυμάζω και τον αγαπάω».
 
πηγή : www.star.gr
 
δείτε εδώ το βίντεο : http://www.star.gr/life_style/126283/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Διαβάστε εδώ tovima.gr

FARAGE

FARAGE

ΕΛΥΤΗΣ

ΕΛΥΤΗΣ

Αρκετά χρόνια πίσω, στις 19 Οκτωβρίου 1979, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία με αφορμή την αναγγελία για τη βράβευσή του με το Νόμπελ Λογοτεχνίας, ο Οδυσσέας Ελύτης, είχε δηλώσει προφητικά

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ
30-09-2011 ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ

harryklynn.blogspot.gr

ΠΗΓΗ :harryklynn.blogspot.gr