Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Σημεία ομιλίας στην εκδήλωση «για την Ελλάδα τώρα» 22/01

ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ :

"Κοιτάξτε, ζούμε σε μια πάρα πολύ δύσκολη περίοδο. Επειδή προσωπικά είμαι γεννημένη σε ένα ορυχείο και δουλεύω από τα 17 μου χρόνια, επειδή αυτά που έκανα στην πολιτική τα πίστευα βαθιά και τα πάλεψα, δεν δέχομαι από κανέναν να μου λέει για καρέκλες, Μα κανέναν. Είχα και έχω τη δυνατότητα στη ζωή μου να παλέψω και να ζήσω. Έκανα την επιλογή της πολιτικής, λάθος ή σωστά. Θα κριθώ και θα κατακριθώ. Αυτό είναι η ψήφος του λαού, σε πάνε στα τάρταρα και σε ανεβάζουν ψηλά.
Πάντως αυτό που λέω τόσα χρόνια, όλα όσα είπα σήμερα είναι στο βιβλίο μου “η Έξυπνη Ελλάδα” του 2006. Δεν είναι αυτά που ακούγονται ευχάριστα, έξω από εδώ μέσα. Εδώ μέσα το ακροατήριο τα χειροκροτεί. Εμείς που ζητάμε ψήφο έξω δεν χειροκροτούνται αυτά.
Η τρίτη παρατήρησή μου είναι η εξής. Η πολιτική προχωρά με κόμματα τα οποία μιλούν στο λαό. Η διαφορά του διανοούμενου με τον πολιτικό, είναι ότι ο διανοούμενος ανά πάσα στιγμή μπορεί να εκφράσει τις όσο σωστές ή αιρετικές απόψεις του που στη δημοκρατία δεν έχει κανένα κόστος.
Ο πολιτικός κρίνεται αν αυτά που λέει μπορούν να γίνουν".

Ολόκληρη η ομιλία της Υπουργού Παιδείας διαβίου μάθησης και Θρησκευμάτων εδώ :  

http://www.diamantopoulou.gr/beta/index.php?option=com_content&view=article&id=1986:120122-simeia-omilias-stin-ekdilosi-gia-tin-ellada-tora

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Διαβάστε εδώ tovima.gr

FARAGE

FARAGE

ΕΛΥΤΗΣ

ΕΛΥΤΗΣ

Αρκετά χρόνια πίσω, στις 19 Οκτωβρίου 1979, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία με αφορμή την αναγγελία για τη βράβευσή του με το Νόμπελ Λογοτεχνίας, ο Οδυσσέας Ελύτης, είχε δηλώσει προφητικά

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ
30-09-2011 ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ

harryklynn.blogspot.gr

ΠΗΓΗ :harryklynn.blogspot.gr