Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Δήλωση του Νομικού Συμβούλου της ΔΕΗ

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ A.E.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

                                                                      ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Ο Νομικός Σύμβουλος της ΔΕΗ ΑΕ κ. Αργύρης Οικονόμου έκανε σήμερα, 29.8.2012, την ακόλουθη δήλωση:

 «Αναφορικά με χαρακτηρισμούς που μου αποδίδονται από ιστοσελίδα – που συστηματικά επιτίθεται εναντίον μου κατά τους τελευταίους δύο μήνες – σχετικά με τον Πρόεδρο της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ) κ. Ν. Βασιλάκο, δηλώνω κατηγορηματικά ότι:
 πέραν του αυτονόητου σεβασμού και της τιμής που έχω και οφείλω να έχω για τον Πρόεδρο της ΡΑΕ, η άποψη και εικόνα που έχω προσωπικά για τον κ. Βασιλάκο, όσον αφορά το επαγγελματικό και προσωπικό του ήθος, την επιστημονική επάρκεια και διαδρομή του και τον τρόπο που εκπληρώνει τα πραγματικά δύσκολα καθήκοντά του, ουδόλως ανταποκρίνονται στους αντίστοιχους χαρακτηρισμούς. Αντίθετα, η άποψή μου για τον κ. Βασιλάκο είναι απολύτως θετική.» 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Διαβάστε εδώ tovima.gr

FARAGE

FARAGE

ΕΛΥΤΗΣ

ΕΛΥΤΗΣ

Αρκετά χρόνια πίσω, στις 19 Οκτωβρίου 1979, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία με αφορμή την αναγγελία για τη βράβευσή του με το Νόμπελ Λογοτεχνίας, ο Οδυσσέας Ελύτης, είχε δηλώσει προφητικά

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ
30-09-2011 ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ

harryklynn.blogspot.gr

ΠΗΓΗ :harryklynn.blogspot.gr