Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

ΓΙΑΝΝΑ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ: "Είμαι σε μια κατάσταση μελαχγολίας..."

"Σπάει" τη σιωπή της η Γιάννα Αγγελοπούλου, επιβεβαιώνοντας την σοβαρή περιπέτεια της υγείας της.
«Τότε για πρώτη φορά σκέφτηκα : ''Μπόρεσες και τα έβγαλες όλα πέρα και τώρα κινδυνεύεις να φύγεις''. Πάλεψα με την ασθένεια, όπως παλεύουν κάθε μέρα εκατομμύρια άνθρωποι. Τη νίκησα, την άφησα πίσω μου, αλλά θέλω να το θυμάμαι και με πονάει να το θυμάμαι», δήλωσε η πάλαι ποτέ σιδηρά κυρία των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 σε συνέντευξή της στο Βημagazino.

Και συνέχισε την εξομολόγηση: «Είμαι μια κανονική μεσογειακή μαμά που έμαθε να μαγειρεύει για τα παιδιά της .Θέλω να κάνω πράγματα για την Ελλάδα, αλλά η Ελλάδα δεν μου επιτρέπει να τα κάνω. Γι αυτό έχω μπει σε διεθνή τροχιά. Γιατί έχω βρει κυψέλες που ρουφάνε κυριολεκτικά τους ανθρώπους που θεωρούν ότι έχουν πάθος να κάνουν πράγματα. Αν όμως κάτι τύχει και με χρειαστεί η χώρα μου, το λέω έτσι χωρίς να το σκεφτώ, θα είμαι εδώ. Δεν απορρίπτω κανέναν χαρακτηρισμό και bitch με έχουν πει και killer. Εξαρτάται για ποιο πρότζεκτ μιλάμε. Είμαι σε μια κατάσταση μελαγχολίας με αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα. Με ματώνει να βλέπω την διαχείριση αυτού του ανθρώπινου δυναμικού. Σαν κάποιος να νάρκωσε τον κόσμο και αντί να του βάλει τον ορό της αλήθειας, να του έχει βάλει τον ορό της λήθης, για να μη θυμάται τα μεγάλα και τα ωραία, την προσπάθεια με την οποία επιτυγχάνεται το καλό».

ΠΗΓΗ :spirospero.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Διαβάστε εδώ tovima.gr

FARAGE

FARAGE

ΕΛΥΤΗΣ

ΕΛΥΤΗΣ

Αρκετά χρόνια πίσω, στις 19 Οκτωβρίου 1979, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία με αφορμή την αναγγελία για τη βράβευσή του με το Νόμπελ Λογοτεχνίας, ο Οδυσσέας Ελύτης, είχε δηλώσει προφητικά

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ
30-09-2011 ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ

harryklynn.blogspot.gr

ΠΗΓΗ :harryklynn.blogspot.gr