Τη λύση του κοινού exit poll επιλέγουν και σε αυτή την εκλογική αναμέτρηση οι
περισσότεροι τηλεοπτικοί σταθμοί με στόχο τη μείωση του κόστους.
Ειδικότερα οι δύο μεγαλύτεροι σε τηλεθέαση τηλεοπτικοί σταθμοί Mega και Ant1 όσο και τα κανάλια της ΕΡΤ θα πάρουν το exit poll το οποίο θα δημιουργήσουν οι
εταιρείες ALCO, Metron Analysis, GPO και MRB, με κόστος συμμετοχής για κάθε
τηλεοπτικό σταθμό τις 25 χιλιάδες ευρώ.
ΠΗΓΗ :naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου