Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

O ΘΑΝΟΣ ΔΗΜΑΔΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΑΪ!
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ
"Από σήμερα Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου του 2012, θα ήθελα να σας ανακοινώσω την διακοπή της συνεργασίας μας και την παραίτησή μου από τα καθήκοντά του ανταποκριτή στις Βρυξέλλες γιατο ραδιόφωνο και την τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Θεωρώ ότι θα ήταν λάθος μου να τροφοδοτώ, παραμενοντας στην θέση μου, νοοτροπίες και αντιλήψεις που οδήγησαν τον χώρο της ενημερωσης στησημερινή κρίση, την οποία πληρώνει ολοκληρωτικα η δική μου γενιά.

Πιστεύω ότι άσκησα τα καθηκοντα μου με συνέπειαεντιμότητα και πάθος σε μία περίοδο που ο σταθμός είχε το "στοίχημα ποιότηταςσε πρώτη προτεραιότηταΑυτη την προτεραιοτητα τηςποιοτητας στην ενημέρωσηπου διεκδικούμε όσοι από τη νεα γενια των συναδέλφων μου επιλέξαμε συνειδητά με σπουδές και εξειδικεύσεις να υπηρετήσουμε την δημοσιογραφίαθα συνεχισω ναπρεσβεύω με οποιοδήποτε κόστοςΓνωρίζω ότι στις μέρες μας η ανεργία περισσεύει στον κλάδο των Μέσων Ενημέρωσης στην ΕλλάδαΑλίμονο όμωςαν μπροστά στον φόβο της ανεργίαςειδικά εμείςοι νέοι άνθρωποι φθάσουμε στο σημείο να ξεπουλήσουμε την προσωπική υπερηφάνεια και την επαγγελματική αξιοπρέπειά μας

Ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους μου στον ΣΚΑΪ για τις καλές αλλά και δύσκολες στιγμές, που περάσαμε μαζί. Ιδιαίτερα ευχαριστώ τους Γιώργο Λαμπράκο και Ανδρέα Μπούσιο για όσοδιάστημα υπηρέτησαν στην διεύθυνση ειδήσεων του σταθμού και είχα την τύχη να συνεργαστώ μαζί τους. Καθώς επίσης ευχαριστώ και την διοίκηση του σταθμού που μου εμπιστεύτηκε την θέση τουανταποκριτή από την Ουάσινγκτον, για το ρεπορτάζ από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, σε μία ιδιαίτερα κρίσιμη συγκυρία για την Ελλάδα". 

Φιλικά
Θάνος Δημάδης
Δημοσιογράφος- Μέλος ΕΣΗΕΑ 

ΠΗΓΗ :FIMOTRO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Διαβάστε εδώ tovima.gr

FARAGE

FARAGE

ΕΛΥΤΗΣ

ΕΛΥΤΗΣ

Αρκετά χρόνια πίσω, στις 19 Οκτωβρίου 1979, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία με αφορμή την αναγγελία για τη βράβευσή του με το Νόμπελ Λογοτεχνίας, ο Οδυσσέας Ελύτης, είχε δηλώσει προφητικά

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ
30-09-2011 ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ

harryklynn.blogspot.gr

ΠΗΓΗ :harryklynn.blogspot.gr