Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Γ.Καρατζαφέρης: "Δεν υπάρχει σοβαρή πρόταση"
sinenteuksi karatzaferis laos
«Κανείς από την κυβέρνηση δεν έχει κάνει μια σοβαρή πρόταση. Ο κ. Σαμαράς προσπαθεί αλλά δεν μπορεί να πετύχει κάποια πράγματα. Τον θεωρώ κακό πρωθυπουργό και δεν πρόκειται αυτό να αλλάξει γιατί η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Και κάποια καλά πράγματα που ακούγονται είναι γιατί από πίσω κρύβονται κάποια μεγάλα συμφέροντα που περιμένουν ανταπόδοση, όπως το μοίρασμα τραπεζών».


Αυτά τόνισε μεταξύ άλλων, σε συνέντευξη που έδωσε σήμερα ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. κ. Γ. Καρατζαφέρης στο Ρ/Σ ΒΗΜΑ FM και στον δημοσιογράφο Α. Ραβανό.

Χαίρομαι που η κυβέρνηση εφαρμόζει τις δικές μας προτάσεις

Εγώ θέλω αυτή η κυβέρνηση να συνεχίσει το έργο της, την στηρίζω, γιατί γνωρίζω ότι κάθε φορά που πέφτει μια κυβέρνηση, την πληρώνει ο Ελληνικός λαός και βυθίζεται η Ελλάδα.

Εγώ έκανα το λάθος να θυσιάσω το κόμμα μου για την Ελλάδα και το πλήρωσα αυτό με την απουσία μου από την Βουλή. Ίσως αν έκανα άλλες επιλογές και "φώναζα" όπως κάποιοι άλλοι, να ήμουν σήμερα στο 20%.

Χαίρομαι όμως που η κυβέρνηση ενστερνίζεται τις προτάσεις μου που εδώ και χρόνια έχω κάνει όπως είναι η ανασύσταση της Μ.Ο.Μ.Α που πρότεινε πρόσφατα ο κ. Παναγιωτόπουλος αλλά και η ύπαρξη ενός ενιαίου φόρου στα ακίνητα. Η κυβέρνηση φέρει τις προτάσεις μου, απορρίπτοντας εμένα.

Τίποτα δεν πάει καλά

Ο κ. Λυκουρέντζος παραδέχθηκε την διάλυση του ΕΟΠΥΥ. Έχει ξεσπάσει εμφύλιος μεταξύ των αστυνομικών εξαιτίας των λαθών της κυβέρνησης και ο κ. Μπομπ Τράα κάνει δηλώσεις για τον αριθμό των στελεχών που θα πλαισιώνουν τις Ένοπλες Δυνάμεις. Επομένως τι τον θέλουμε τον κ. Παναγιωτόπουλο;

Την κυβέρνηση πλαισιώνουν 4 άνθρωποι με 4 διαφορετικές αντιλήψεις. Μιλάω για τους τρεις πολιτικούς αρχηγούς και τον κ. Στουρνάρα, αλλά "όπου λαλούν πολλοί κοκόροι, αργεί να ξημερώσει".

ΠΗΓΗ :spirospero.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Διαβάστε εδώ tovima.gr

FARAGE

FARAGE

ΕΛΥΤΗΣ

ΕΛΥΤΗΣ

Αρκετά χρόνια πίσω, στις 19 Οκτωβρίου 1979, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία με αφορμή την αναγγελία για τη βράβευσή του με το Νόμπελ Λογοτεχνίας, ο Οδυσσέας Ελύτης, είχε δηλώσει προφητικά

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ
30-09-2011 ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ

harryklynn.blogspot.gr

ΠΗΓΗ :harryklynn.blogspot.gr