Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Γ. Βούρος: Πώς υποψιάστηκε ότι η Μαρία Λουίζα δεν ήταν βιολογικό του παιδί;


Ο Γιάννης Βούρος έχει μία πανέμορφη κόρη, μοντέλο και παρουσιάστρια! Πώς αισθάνθηκε ο ηθοποιός όταν έμαθε ότι η Μαρία Λουίζα δεν ήταν βιολογικό του παιδί; 
O Γιάννης Βούρος μίλησε στον...
Πέτρο Κωστόπουλο για το πώς αισθάνθηκε όταν έμαθε ότι η Μαρία Λουίζα Βούρου δεν ήταν βιολογικό του παιδί. «Αυτό που με πείραξε και είναι η πρώτη φορά που το λέω, είναι ότι ήθελα από τη μάνα της ένα συγγνώμη ή κι ένα ευχαριστώ... Γιατί τότε έπεσαν δίπλα μου πολλοί δικηγόροι και μου είπαν ότι μπορώ να διεκδικήσω τη "μάνα μου και τον πατέρα μου"... Για απάτη, για ηθική βλάβη και άλλα. Δεν μπήκα όμως σ' αυτή τη διαδικασία. Δε με αφορούσε». 

Να σου πω πως έγινε αυτό… Όταν ήταν τεσσάρων χρονών η Μαρία Λουίζα, ήρθε κάποια φίλη από ένα παιδικό πάρτι και μου λέει “επειδή είσαι φίλος, θέλω να σου πω κάτι”. Και μου είπε όπως ήταν οι μαμάδες μαζί και συζητούσαν για παιδιά, για σχέσεις, για το ποιος μοιάζει, είπε μία κυρία στη μαμά ότι η Μαρία Λουίζα δεν μοιάζει στον Γιάννη. Και μέσα στην ευφορία της στιγμής, ίσως και για να κάνει το κομμάτι της, εκείνη απάντησε “(Ακομα και αν) στον Πέτρο μοιάζει, στον Κώστα μοιάζει… ο Γιάννης το αναγνώρισε”. Εκεί μπήκε ένα σαράκι, να διεκδικώ ένα dna που με δικηγόρους είχα αποφασίσει να το σκίσουμε και να μη μάθει ποτέ κανείς τίποτα, παρά μόνο να το ξέρουμε, απλά επειδή πριν κλείσω τα μάτια μου ήθελα να το ξέρω. Βεβαίως μέχρι που ενηλικιώθηκε η Μαρία Λουίζα, όλες τις φορές που εγώ το θέλησα απορρίφθηκε από την άλλη πλευρά. Κάποια στιγμή χαθήκαμε και όταν πια η Μαρία Λουίζα έγινε 20 χρονών, εκεί επάνω που συζητώντας και ξανασμίγοντας τη σχέση μας με πολύ συγκινητικό τρόπο, το συζητήσαμε και το λέω προς τιμήν της μου λέει “μπαμπά αύριο πάμε για dna οι δυο μας”».

ΠΗΓΗ :tro-ma-ktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Διαβάστε εδώ tovima.gr

FARAGE

FARAGE

ΕΛΥΤΗΣ

ΕΛΥΤΗΣ

Αρκετά χρόνια πίσω, στις 19 Οκτωβρίου 1979, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία με αφορμή την αναγγελία για τη βράβευσή του με το Νόμπελ Λογοτεχνίας, ο Οδυσσέας Ελύτης, είχε δηλώσει προφητικά

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ
30-09-2011 ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ

harryklynn.blogspot.gr

ΠΗΓΗ :harryklynn.blogspot.gr