Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Μαλέλης-χείμαρρος : "Με γαμ... η τηλεόραση"- "Έχω δημιουργήσει ένα έκτρωμα"-"Δεν έχω φράγκο"!

"Αναρωτιέμαι πως γίνεται από ‘κει που έγραφα στον Αγωνιστή-όπου με είχε βάλει ο Λαλιώτης, αλλά με έδιωξαν ως αντιφρονούντα-να γίνω ο αρχιερέας του lifestyle της ελληνικής τηλεόρασης..."

Σπάνια ένας άνθρωπος της τηλεόρασης μιλάει πραγματικά...έξω από τα δόντια! Ο Σταμάτης Μαλέλης που -ούτως ή άλλως- δεν μασάει τα λόγια του, αυτή τη φορά ξεπέρασε και ...τον εαυτό του! 


«Είμαι δυστυχής με την πορεία που ακολούθησα στη ζωή μου και όλοι νομίζουν ότι ο Σταμάτης είναι ο Μαλέλης του Star. Ότι τρέχω συνέχεια σε πάρτυ και σε κλαμπ, ενώ εγώ δεν ξέρω ούτε καν που πέφτουν αυτά. Σε κάτι κωλόμπαρα τα πίνω με τους φίλους μου… «Έχω κάνει μαλακίες. Γι’ αυτό και μου τα τρώνε οι ψυχολόγοι. Κι εγώ αναρωτιέμαι πως γίνεται από ‘κει που ήμουν φοιτητής στην ΑΣΟΕΕ και ξημεροβραδιαζόμουν στα αμφιθέατρα κολλημένος με τον Μάο Τσε Τουνγκ, να έχω δημιουργήσει αυτό το έκτρωμα στην τηλεόραση. Επίσης αναρωτιέμαι πως γίνεται από ‘κει που έγραφα στον Αγωνιστή-όπου με είχε βάλει ο Λαλιώτης, αλλά με έδιωξαν ως αντιφρονούντα-να γίνω ο αρχιερέας του lifestyle της ελληνικής τηλεόρασης. 

Με γάμησε αυτή η τηλεόραση. Δεν έπρεπε να το κάνω. Εσείς νομίζετε ότι αν δεν ντρεπόμουν γι’ αυτά τα πράγματα θα έψαχνα την εξιλέωση μέσα από την πολιτική;» «Μια ζωή άλλα ήθελα και άλλα έκανα. Μας γαμάει το σύστημα. Ο καπιταλισμός. Μας έχει για πλάκα. Γρανάζια του συστήματος είμαστε. Η ψυχολόγος μου, λέει ότι οι κρίσεις πανικού που παθαίνω συνέχεια είναι αποτέλεσμα των ενοχών που νιώθω. Το μόνο που σκέφτομαι πια είναι πως θα καταφέρω να τα παρατήσω όλα.» «Εσείς πιστεύετε ότι αν δεν ντρεπόμουν γι’ αυτά τα πράγματα θα έψαχνα την εξιλέωση μέσα από την πολιτική; Ή ότι θα έγραφα τώρα ένα βιβλίο με τίτλο, Εγώ και το τέρας; Πηγαίνω σε αρκετές πορείες. Πρόσφατα πήγα σε πορεία για τους μετανάστες και φρόντισα να μην είμαι αναγνωρίσιμος ώστε να μη με αναγνωρίσει κανένα φρικιό και με πλακώσει.» 

«Δεν έχω φράγκο. Οι πολύ κοντινοί μου άνθρωποι το ξέρουν καλά αυτό. Αν μείνω χωρίς δουλειά σε πέντε μήνες δεν θα έχω να φάω. ‘Ο,τι κατάφερα ήταν να φτιάξω ένα σπίτι στη Βάρκιζα και το έγραψα στην κόρη μου από ανασφάλεια. Μένω σε ένα δυάρι στο ενοίκιο στο Κολωνάκι. Οι γονείς μου μένουν στο Αιγάλεω κι αυτοί στο ενοίκιο. Μην ξεχάσω, έχω και ένα εξοχικό στην Άνδρο. Αλλά έχεις σκεφτεί ότι κι εγώ δουλεύω όλη μέρα; Έχω να δω ηλιοβασίλεμα και να κάνω αμέριμνος διακοπές πάρα πολλά χρόνια. Δεν μπορώ κι από τη φύση μου ο διπλανός μου να έχει ανάγκη και να μην τον βοηθήσω. Θέλω να περνάνε καλά και οι γύρω μου. 

Στις 5 Αυγούστου συμπληρώνω 35 χρόνια και παίρνω πλήρη σύνταξη. Πρώτη μου δουλειά ήταν το 1977 ως κλητήρας στην Καθημερινή. Θα πάρω 2.500 σύνταξη. Η ζωή που κάνω δεν κοστίζει περισσότερο. Με ρωτάει η ψυχολόγος τι θα έκανα αν γύρναγα τριάντα χρόνια πίσω. Το σίγουρο είναι ότι δεν θα γινόμουν δημοσιογράφος και δεν θα έκανα τηλεόραση. Θα ακολουθούσα αυτό που ήθελε η καρδιά μου όπως τότε που έμενα σ΄ένα υπόγειο στην οδό Ισαύρων στα Εξάρχεια. Έχω βγάλει πολλά λεφτά απ΄αυτήν τη δουλειά, αλλά επειδή είμαι δοτικός, έχω βοηθήσει και πολύ κόσμο. Όποιος παντρευόταν στο σόι μου, εγώ τον πάντρεψα…» 

«Δεν έχω απολύσει ποτέ. Αυτός ήταν, άλλωστε και ο λόγος που έφυγα από τον Alpha. Μπορεί να μειώσω μισθούς για να σωθούν θέσεις εργασίες, αλλά απολύσεις δεν θα κάνω. Αν με πιέσουν θα παραιτηθώ. Δεν είναι εύκολο για μένα να φύγω και ν΄αφήσω όλους αυτούς τους εργαζόμενους πίσω μου. Επιμένω όμως ότι αν με πιέσουν για απολύσεις θα με οδηγήσουν στην ηρωική έξοδο του Μεσολογγίου.» «Όταν αποφάσισα να κάνω αυτού του είδους την τηλεόραση, που όλοι κατακρίνουν σήμερα, είχα βρεθεί σε τρομερό αδιέξοδο. 

Όταν πήγα στο Star-που είναι ένα ιδιόρρυθμο κανάλι- προσπάθησα να κάνω ένα σοβαρό δελτίο ειδήσεων και ενημερωτικές εκπομπές. Το αποτέλεσμα; Μονοψήφια νούμερα. Υπήρξε τότε μια έρευνα για το τι είδους τηλεόραση πρέπει να έχει το κανάλι. Τέθηκε τότε το ερώτημα: μπορώ να το κάνω; Δεν είχα ιδέα τι είναι το lifestyle. Αλλά ήξερα από τηλεόραση. Ήμουν επαγγελματίας και πήρα την απόφαση να το κάνω. Εντάξει, το έχω μετανιώσει. Αλλά μην υπερεκτιμάτε κι εσείς τις δυνατότητες του τηλεθεατή. Έξω γίνεται της καραπουτανάρας και πρώτη καθε πρωί στα νεανικά κοινά είναι η Μελέτη. Μπορείτε να μου πείτε γιατί κάνουν τέτοια νούμερα τα ριάλιτι; Και τα παρουσιάζουν μ΄έναν τρόπο λες και οι νικητές θα κερδίσουν υποτροφία στο Χάρβαρντ. Στο μυαλό μου τώρα είναι να βρω τι θέλει το εναλλακτικό κοινό που πλέον έχει γίνει πλειοψηφικό. Δεν μπορώ όμως μόνος μου. Θέλω ομάδα. Και επειδή πολλοί το ξεχνάνε, τη Μαλβίνα στην τηλεόραση εγώ την έβγαλα…» 

Πηγή: Περιοδικό "Unfollow"-Λευτέρης Χαραλαμπόπουλος/zappit.gr

1 σχόλιο:

  1. καλα δεν ειναι ακριβως και ετσι...παραμυθιαζει τα παιδακια με τη σχολη και φεσωνει εταιριες και καθηγητες...ξερει αυτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή


Διαβάστε εδώ tovima.gr

FARAGE

FARAGE

ΕΛΥΤΗΣ

ΕΛΥΤΗΣ

Αρκετά χρόνια πίσω, στις 19 Οκτωβρίου 1979, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία με αφορμή την αναγγελία για τη βράβευσή του με το Νόμπελ Λογοτεχνίας, ο Οδυσσέας Ελύτης, είχε δηλώσει προφητικά

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ
30-09-2011 ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ

harryklynn.blogspot.gr

ΠΗΓΗ :harryklynn.blogspot.gr